29 Feb 2012

मेरो मन पर्ने र मन नपर्ने कुरा हरु

मलाई सबै भन्दा डर लाग्ने जीव - सर्प
मैले सबै भन्दा घृणा गर्ने चिज - आइमाई जाति,
मलाई मन पर्ने क्षण - अपरिचित को सेवा गर्न पाउदा
मलाई मन पर्ने गायक - इन्रिक
खुसि हुने क्षण - माइक्रो को पछाडी दायाँ साइड को झ्याल मा बसेर सांझ मा यात्रा गर्दा
एक्लै हुँदा - गित सुन्छु, साहित्य पढ्छु
मन पर्ने मानिस - आदर गरेर मिठो बोल्ने मानिस
मन पर्ने खाना - पेट भरि खान पाए पुग्छ, तर माछा मासु पक्कै होइन
मन परेको किताब - लोलिता
मन पर्ने पुरुष - अडोल्फ (उहाँ लाई भगवान मान्छु )
पैसा को माया लाग्छ - मोबाइल मा ब्यालेन्स हाल्दा




Thanks,
Posted By : Bhagwan ( Daniel)

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. k coment gareko kina remov yaha coment ra sujhab ko laagi free chh...

    ReplyDelete

Design by NoMercyGod Tech | Site Design By Bhagwan - Copy Right | Terms and Condition